Påminner om att HBBAB bolagsstämma är uppskjuten till lördag den 28 februari kl 16.00 och hålls endast digitalt.
Alla aktieägare har fått kallelse med e-post med länkar till mötet och till stämmohandlingarna.
Påminner om att HBBAB bolagsstämma är uppskjuten till lördag den 28 februari kl 16.00 och hålls endast digitalt.
Alla aktieägare har fått kallelse med e-post med länkar till mötet och till stämmohandlingarna.
Nu finns handlingar till årsmötet tillgängliga på Holmöportalen.
På kommunens webplats finns en artikel om de kommande drönarflygningarna.
Varmt välkomna på digitalt informationsmöte nu på måndag 16 februari klockan 18.30 – 20.00. Vi kommer att informera om möjligheterna att arbeta som timanställd inom hemtjänst på Holmön, samt en nyhet om lokala trygghetslarm på ön!
Har du frågor om mötet? Kan du inte vara med och vill skicka med något? Kontakta gärna mig på otterbjork@gmail.com eller 070-5560142.
Scanna QR-koden på affischen för att ansluta till mötet, eller använd något av alternativen nedan:
Microsoft Teams-möte
Anslut till: https://teams.microsoft.com/meet/36334526138805…
Mötes-ID: 363 345 261 388 05
Lösenord: Rc6kW3Gs
Ring in via telefon
+46 8 505 218 69,,919613087# Sverige, Stockholm
Hitta ett lokalt telefonnummer
Telefonkonferens-ID: 919 613 087#
Varmt välkomna alla önskar
Jorik och Jennie

I helgen höll SRF representantskapsmöte på Gräsö. Mötet hölls vid Rävstens stugby. Rävsten är en liten ö strax söder om huvudön Gräsö.

Läs minnesanteckningar.
… SRF representantskapsmöte på Gräsö i helgen.
… älgjakten avslutas med fördelning av köttlotter på lördag.
… v 43 är sista veckan med höst/vårturlistan.
Läs mer i kalendariet.
… Kommunens landsbygdsdag på torsdag.
… sista ÅVG för säsongen på lördag.
… workshop om energi-gemeskaper.
… seniortorget besöker Holmön.
Läs mer i kalendariet.
… arbetsdag i hamnen på lördag.
… talkodag på Båtmuseet på lördag.
… ÅVG på lördag.
Läs mer i kalendariet.